·166 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Nisan 2022 11:43 Çok beğenerek ve etkilenerek okuduğum bir kitap oldu. Yazarın toplama kampında yaşadıkları ve oradaki dayanma gücünden yola çıkarak vardığımız nokta şu: İnsan varlığının mutlaka bir anlamı olmalı, ıztırapta bile bir anlam bulunmalı. Umut da her zaman var olmalı. Tabi bu ıztırap gerekli demek değil fakat ızdırabın varlığı kaçınılmazsa bu şekilde bir çıkış yolu bulunabileceğinden bahsediliyor..