Yeni başladım , umarım beklentimi karşılar . Daha önce simyacı kitabını okumuştum. yazarın dili gerçekten akıcı , kitabın bitiminde daha net yorum yapmak doğru olacak sanırım
Merhabalar ,
Kitabın kapağı ve başlığı biraz kaygı verici olsa da , akıcı ve sürükleyici bir kitap . Bazı bölümlerini , bilerek ertesi güne bıraktığım ( hemen bitmesin ) , kitabın içinde sadece Veronika nın değil bir kaç kişinin de hayatından alıntılar ve hikayeleri ile okunması gereken bir kitap. Az da olsa intihar eden insanların , bakış açısını anlamak için de okunabilir bir kitap