Hüzünlü, dramatik,yürekleri yakan, tüyleri diken diken eden bir hikaye. İyiki de okumuşum,okumazsam birşeyler olacakmış diyebileceğim bir kitap. Bir ülkenin kaderini nasıl değiştiğine bir çocuk gözünden şahit oluyorsunuz. Dünyanın her yerinde en masum olan çocukların nasıl acıyla yoğrulduğunu görmek,kitabı okurken kolay olmuyor.Savaş önce çocukları onların hayallerini dostluklarını vuruyor. Barışı bulmak kolay yeter ki ona çocukların hissiyatıyla bakabilelim