Puan vermedi·%14 (80/536 syf.)· Kurgusu güzel , ilginç olabilir buna sözüm yok. Ama gereksiz , abartı ve fazla betimleme sevmiyorum. Sevmediğim için betimlemelere takılınca keyif almıyorum, bu yüzden kitap ilerlemiyor . Dolayısıyla yarım bıraktım. Size keyifli okumalar...