Puan vermedi·368 syf.····Okunma: 20 Nisan 2022 11:48 Molly sevgilisi Patrick ile birilkte aynı lisede okuyan sıradan bir genç kızdı. Bir gün hayatının hatasını yapıyor ve Patrick'in ağabeyi olan Gabe ile birlikte oluyor. Molly çok pişman oluyor ve olayı kapatma çalışıyorlar. Molly'nin annesi yani aslında öz annesi değil. Molly'nin gerçek anne babası ona bakamayacak durumdaydı ve Molly'i sahiplendi. Neyse Molly'nin annesi yazar ve Molly'nin başına geleni bir kitap haline getiriyor ve herkes bu sayece olanı biteni öğreniyor. Molly kasabada s*rt*k damgası yiyor ve orayı terk etmek zorunda kalıyor. Okullar tatil olunca geri dönüyor. Gelir gelmez Patrick'in başka biriyle olduğunu öğreniyor. Molly de Patrick'in ağabeyi Gabe ile çıkmaya başlıyor. Her şey güzelken Bir akşam Patrick Molly'i özlediğini onu unutamadığını söylüyor. En azından arkadaş olalım diyor ve Molly'de kabul ediyor. Ondan sonra olaylar olaylar :) Bu Molly hata yapmış tamam ama o haltı sanki sadece o yemiş gibi lanse etmeleri çok yanlıştı. Aynı tavrı Gabe'de göstermelilerdi. Zaman geçtikçe bu Molly başka bir hata yaptı dedim eyvallah sonra bir hata daha yaptı. Ona da okey dedim sonra bir hata daha yaptı. Dedim orda dur. Okurken deli oldum. Bu kız artık akıllansa mı artık dedim. Kitabın sonuna doğru işler çığrından çıkınca Molly karakterine üzülmedim desem yeridir. Bir yanım üzüldü bir yanım oh olsun dedi. Okurken sıkılmadım, akıcıydı. Okumazsanız bir şey kaybetmezsiniz okursanız da pek bir şey kazanacağınızı zannetmiyorum. Öyle arafta kaldı kitap bende. Pek bir yere oturtamadım...