·382 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Nisan 2022 02:55 Her mevsimin bir sonu olduğu gibi her kitabın da bir sonu var…
Tereddüt ile okumaya başladığım kitaptan,daha sonraları kitaptan kopamamak.Olayları ilk başta anlamam zor oldu bu da bazı bölümde sıkılmama sebebiyet verdi.Bu durumda asla yarıda bırakmayın ve okumaya devam edin.
Dili biraz ağır ve anlamını bilmediğim birçok kelime ile karşılaştım kitapta.Kitapta geçen çağa ait olduğundan kaynaklı.Eminim ki çoğumuz hayatımız da bir Halit Ayarcı ile karşılaşmak onunla sohbet etmek,onun düşüncelerinde var olmak isteriz .Eğer hala böyle biri ile karşılaşmamış iseniz kitabı okumaya hemen başlamalısınız.