SEVDİM AMA TAVSİYE EDİYOR MUYUM?
7/10
·336 syf.··
2022 11. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 21 Nisan 2022 04:28
Kitabı beğendim ama tavsiye ediyorum diyemem. Neden böyle düşündüğümün tam olarak açıklaması yok ama kitap dikkatli bakan birinin bulabileceği kusurlarla dolu. Ana karakterimiz Nyx çok değişik biri ve Nazik Prensten ne kadar hoşlansam da konumuna göre davranan biri olarak göremedim. Fakat okurken beni mutlu etti ve merak ettim. Çok fazla hikaye ve unsurlar var. Bu da aklınızın biraz karışmasına neden oluyor. Ayrıca hikaye tam olarak fantastik değil çünkü daha çok aşkın kazanışını konu ediniyor.
Fantastik
Zalim ve GüzelRosamund Hodge · Pegasus Yayınları · 2019267 okunma
·
132 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.