Kitap 3 ayrı vakayı ele alıyor ve tabiki bir Nevzat başkomiser klasiği ile . Bir kavim kadar doyurucu bulamadım belki 3 ayrı hikaye yazmasından dolayı olabilir ayrıca katilleri önceden tahmin etmem de keyif vermedi. Ama yine de sevmedim diyemem eh işte diyebilirim Ahmet Ümit’in kurgusunu seviyorum dilini seviyorum ve Nevzat başkomiseri de seviyorum