Le Guin in okudugum ilk kitabiydi ama son olmayacak gibi.
Ged in hikayesini akici bir dille yazmis zaman zaman akista tempo degisiklikleri olsa da akicilikta pek bir sorun yasatmiyor.
Ilk kez cok gencken okumustum buyucu adayimizin hikayesini, okudugum bir yazida adi gecince tekrar aldim elime. Hatirladigimdan daha guzeldi, ustelik ilk okudugumda yasadigim hisleri tekrar yasatmasi da cabasi.
Cok kisisel olacak ama bu kitap Turkiye ye bir dahaki gelisimde Le Guin in bir kac kitabini daha aldirir bana...
Ged in cocuksu, umutsuzca kendini ispatlam cabasi guzel bir yolculuktu.