Puan vermedi·495 syf.··Beğendi
· Kitabın içinde masonlara dikkat çekilmiş , aşırı tiksinç sahneler(ben izler gibi olduğum için) var..Normalde beni oyalayan şeyler canımı sıkar .Netlik iyidir, kitap bile olsa! Ancak beş yüzden fazla sayfası olan kitap, bir günde geçiyor.
Vay canına! Yazarımızın bu denli popülerleşmesinin bu kitap da dahil, iyi bir gözlemci ve kreatif bir betimleyici olmasından kaynaklandığını düşünüyorum. İtalyan (<3) sokaklarında dolaşmak için sıradaki kitabım; ‘ Melekler ve Şeytanlar.’