·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Nisan 2022 00:00 Okumak uzun zamanımi aldı bukez... Ama çok çok güzel bir romandi.. insanların hayal güçleri kişilikleri yaşananlar ve yaşayacakları yine çoğu psikolojik romanda okuduğum gibi geçmişin tramvalarinin birer eseridir...Bizler doğarız büyür cocuk oluruz ve inanın gençliğimizin olgunluğumuzun belirleyicisidir yaşadığımız cocuklugumuz...mutlaka okuyun sıkılmazsınız...