Yıllar önce bana okumayı sevdirmişti. Yaş kemale erdi, geldik gidiyoruz afedersin ama hala aynı heyecanla okutuyor eserlerini. Çok hoş bir kitaptı soluksuz okudum. Ben fransa diktatörü olsam jules verne için yortu, panayır vs. düzenler katılımı şart koşardım. Bambaşka bir seviye. "Lezzetli kitap" diye bir şey icat etmiş ve ne mutlu bize ki onun kitaplarını tadıyoruz. Jules verne'ye çocuk kitabı yazarı diyenleri gördüm. Bu arkadaşlar sanırım evlerinde anayasa taslağı hazırlıyorlar. Ne olmuş çocuk yazarıysa, çocuk gibi heyecanlanmak, o günlere dönmek istemek yüz kızartıcı bir suç mu? Bence el ele verip jules verne için türküler söylemeliyiz.