Puan vermedi·437 syf.··Beğendi
· Kurtuluş savaşı zamanlarını çoğu kitapta olduğu gibi savaşın içinden, cepheden değil de aydın sınıfından bir karakterle anlatarak farklı boyuttan bakmamızı sağlayan o yüzü de bize gösteren güzel bir kitaptı. kemal Tahir'i ilk defa okudum öncesinde hakkında aldığım yorumları kırdı. Serinin diğer kitaplarını da okumak isterim çünkü konuyu merak uyandıracak bir yerde bıraktı.