Kadınlar için yazılmış bir kitap ve ben erkeklere önermiyorum, Kadınlar hayatlarında erkeklerden daha fedakar ve verici davranıp tukenebiliyor, kitap bunu bölüm bölüm eş, anne baba, kardeş, arkadaş ilişkileri üzerinden anlatıyor. İnsan insan sonuçta ama keşke Türk aile yapısı üzerinden de anlatan bir yazar olsaydı. Kitap çok faydalı, farkındalığı artıran bir kitap, altı cizilmeli, notlar alınmalı ve kesinlikle ağır ağır okunmalı, bir kere daha okuyacağım, hatta başucu kitabım yapacağım.