·272 syf.····Okunma: 25 Nisan 2022 20:14 Kitap içerisinde gecen fikirlerin büyük bir kısmi bilimsel olmadığı için akademik çevrelerce eleştirilmiş olsa da ben kitabı çok beğendim. Akademik bir dil ile yazılmamış olması da okumayı kolaylaştırıyor. Yazar, ağaçlar ile aramıza duygusal bir bağ kurmaya çalışmış, iyi ki de öyle yapmış diyorum. Belki bu şekilde insanlar doğaya karşı biraz daha duyarlı olmayı öğrenebilir.