İlginç bir şekilde bu kitabı çok geç okudum. Tesadüf eseri özel ders verdiğim öğrencinin kitaplığında gördüm ve o an bu kitabı okumadığımı farkettim. Kitabı 1 haftada bitirdim. Ve çok yoğun bir dönemim olmasına rağmen. Kitabı her okuduğumda ne kadar geç okuduğuma dair pişmanlığım arttı. Sanki hayatı okur gibi oldum.