·376 syf.····Okunma: 28 Nisan 2022 02:48 Okuduğum üçüncü manga olsa da en sevdiğim manga bu oldu diyebilirim. Çizimleriyle, olay örgüsüyle vs. Hepsi çok güzeldi. Sonlara doğru biraz sıkılmış olsam da beni çok sürükledi ve okuduğum süre boyunca elimden bırakamadım diyebilirim. 2. cildi en kısa sürede okuyacağım.