Stephen King’den okuduğum ilk kitaptı. Daha önce O kitabından uyarlanmış “İt” filmini izlemiştim ve çok çok güzeldi. Kitaba gelecek olursak ben çok sevdim. Sürekli kim katil ? Kim katil ? Aradım durdum ama sonunda o kadar şaşırdım ki ...
Kitap sonlara doğru çok çok akıcı ilk başta biraz sıkılabilirsiniz.