·413 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Mayıs 2022 10:48 Ömür denilen serüvenin nasıl çabuk geçtiği ve insanın bu sürecin farkına varamadan sonuna geldiğini öyle güzel anlatmış ki Aytmatov. Bir an geliyor ki kaybettiğinin ardından tüm yaşamın gözünün önünden geçiyor. Neler yaşanıyor, neler geçiyor. Sonra ölüm geliyor ve herşey bir çırpıda yaşanmamış gibi oluyor. Bir karış toprağa karışıyorsun. Seni
hatırlayan son insan kalana kadar bu dünyada varlığın devam ediyor. Seni hatırlayan son insan da gittiğinde artık sende tamamen yok oluyorsun.