·448 syf.····Okunma: 01 Mayıs 2022 12:07 hala şoktayım o son ne öyle! mükemmeldi! o kadar akıcı ki bir sonraki sayfaya geçmek için heyecanlanıyorsunuz, aksiyon, heyecan, olay bitmiyor. 3. kitap için çok çok heyecanlıyım yerimde duramıyorum resmen kafam karışık, beni çok etkiledi.
onun haricinde yazar kendini çok geliştirmiş. ilk kitabın anlatımı, dili basitti bu kitaba göre, burda cidden çok akıcı ve güzeldi. yazarın kurguları çok farklı ve zekice.
umarım Watty de gereksiz kitapları yerine bu gibi güzel kitaplar daha çok ilgi görür. okuyun, kesinlikle değer