Yazar ilkgencligimde hayranı olduğum biriydi. Ve bu kitabı beni içinde yaşadığım şehri hiç dusunmedigim yerden ve bakış açısından ele alıyordu. Kendi şehrine yabancı hissetmiştim. Karakterlerin sokaklarla yoğrulduğu, iyiye hasret dünyada bir baskomiser Nevzat aydınlığı... Sonralari Ahmet Umit'in romanlarında hep aynı hissiyatlar geçti bana ve her bir kitabında biraz daha uzaklaştım. Ancak hala okumayı sevmeme neden olan kitaplarını sevgiyle anımsıyorum. Bu kitapta yazarın ilk 3 sıralamasına rahatlıkla girer.