·216 syf.····Okunma: 03 Mayıs 2022 01:05 Uzun zamandır okuduğum en zorlayıcı kitaplardan biri oldu. Gerek konusu gerekse insanı içine alıp hapseden zorlayıcı duygu dünyası ile ondokuz yaşında bir gencin zihninde yaşadıklarını her ayrıntısı ile aktarmayı başarmış Natsume Soseki. Ancak Haruki Murakami’nin son sözünde de
belirttiği gibi kitabın sonunda akıllarda büyük bir boşluk bırakıyor . Yine de bu kitap etten kemikten bir insanın iç dünyasının işleyişini tüm ayrıntılarıyla ve çok anlaşılır duygu durumları ile okuyucuya başarıyla aktaran kıymetli bir eserdir. Kitabın sonu beklenen etkiyi yaratamamış olsa da genel anlamda oldukça etkileyici bir kitap olduğunu söyleyebilirim.
Okuyacaklara keyifli okumalar…