dini inancınız varsa sevebileceğiniz bir kitap ama açıkcası ben pek sevemedim. dini konuşmalar beni boğuyor çünkü. kitapta sürekli bir şey olacakmış ama olmuyormuş hissi mevcuttu o yüzden sıktı beni. ara ara fleabag havası aldım kitaptan ama bu kitabı okumak yerine fleabag’ı bir kere daha izlesem daha mutlu olurdum