Size “Sen olmak nasıl bir şey, mutlu musun?” diye soran bir kitap okudunuz mu hiç? #otistikmühendis ,#durdukyere #kedileridahaçoksevenadam ‘dan sonra Murad Ertaylan’dan okuduğum dördüncü kitap ve artık çok iyi biliyorum ki yazarın kaleminin insana kendini iyi hissettiren dingin ve huzurlu bir enerjisi var. Hal hatır sorup iyi hissetmeniz için elinden geleni yapıyor bu kitaplar adeta. #kimsegörmediböyleyazı , sıra dışı konulara değinen öyküleriyle kah gülümseten, kah hüzünlendiren, ve her ne kadar derinlemesine dalmasa da , mevzulara üstten usulca dokunuşlarla bile çokça düşündüren bir kitap. #sondemlikbükücü ‘de bir karı kocanın çay ve kahve sevgisi rekabetini Adile Naşit ve Münir Özkul’un sirke mi limon mu tadında okuyacaksınız. Sandıklar Güzel Şeyler Saklar’da kendi kendini yazan bir öykü sonundan yola çıkıp, inşa edilen bir hikaye içinizi ısıtacak. #berbatsın Adamım ‘da şahane bir baba oğul ilişkisine tanık olacaksınız ve babaya da bayılacaksınız. Ehliyetsiz F1 Yarışları’nda her çocuğu doğru yaklaşıldığında kazanabileceğine şahit olacaksınız. Koca El Yayınevi’ni okurken görünenin ötesini görmeyi başaran güzel insanlara şükredeceksiniz. Ve belki de ilk kez bir #tonbalıklımakarna gözlerinizin yaşarmasına neden olacak. Öyle işte arkadaşlar her öyküyü tek tek yazamazdım burada size ama şiddetle tavsiyem Mert Taylan ‘ın kalemi ile mutlaka tanışın. Siz de çok seveceksiniz. Sağlıkla ve kitapla kalın. #okudumbitti #kitapönerisi #kitapyorum #pkitapyayıncılık #muradertaylan #öykü #bookstagram #mutlakaokuyun #öyküler #keşfet #keşfetteyiz #booksphotography #yaz #yazı