Puan vermedi·260 syf.····Okunma: 04 Mayıs 2022 12:31 Tarafsız bir gözle, Yabancı bir yazar tarafından kaleme alınmış ve özellikle Atatürk hakkında yazılmış ilk biyografi özelliği taşıyan kitab olması beni çok meraklandırmıştı ilk başta. Yeni bir bilgiye ulaşırım umuduyla okudum ama umduğumun tam tersiyle karşılaştım. Baştan sona kadar tam bir kıskançlık...özel hayatı üzerinden ' CAHİL ' leri güzel keklemiş!
Elbette herkes eleştirilebilir bu Atatürk dahi olsa. Atatürk'ü milletin gözünde zorba din düşmanı gibi göstermesi tam da ingilizlere yakışan bir özgü. Atatürk'ün Ateist olduğunu zaten biliyoruz. Tıpkı İstanbul'u feth eden Sultan Mehmed gibi. İkisi de dini kullanmıştır. Tabiki de bu zaman ki milleti din siyaseti ile kandıranlar gibi değil. Konu biraz daha saptırmak istemiyorum kitaba gelince hayâl kırıklığı yaşadım. Bunu Atatürk'e yapılan hakâret ya da düşmanlığından çok ' BİLGİ' açısından.