Kitap, büyük bir maceraya girişen 3 gencin hikayesini anlatıyor. Kitabı okurken sık sık kendinizi olayın içerisinde buluyorsunuz, buna rağmen ben kitabı akıcı bulamadım. Bunun nedeni "sık sık" kısmının dışına çıktığımız zaman gerçekten insanı yoran bir anlatımın olması. Atlayarak okumayı sevmesemde büyük çoğunluğunu atladığım bir kitap oldu.
Kitaba çok daha büyük umutlarla başlamıştım fakat dilediğim hazzı alamadım diyebilirim. Bunun sebebi medyada çok fazla övülmesiyle beraber kitaba gereğinden fazla güvenerek ve dilediğimi bulabileceğimi düşünerek başlamış olmam olabilir. Sözün kısası kitap, hayatta bir kere okunulabilecek bir kitap.