Yazarken en çok alıntı yaptığım kitaptır. Birde kaynana ve damat arasındaki ilişkinin neden bir gerilim üreteci olduğunu anlattığı; eş ve annesi arasında kurulan korelasyon tadından tekrar tekrar okunur. zigmunudun übermensch olduğunu ilan ettiği kitaptır. iyidir...