Bir kız arkadaşımın eski sevgilisi ona bir kaset hediye etmişti. Moonspell-irregilius (orjinal) kaseti hayatında Ankara da hayrinin çektiği kasetler hariç kaset görmeyen beni şaşırtmıştı "ne güzelmiş" demiştim. orada herr spigelmoon diye bi şarkının özlerinin sonuna patrick suskind the parfume itafen tarzı bişey yazıyordu; merak ettim; buldum, okudum. güzel kitap ve delikanlı çağlarımda beni etkiledi. ama bugünden baktığımda iyi değilmiş; bir kinyas ve kayra bir de bu kitap beni apansız tekinsiz etkileyip sonra da neden oldu ki dedirtmiştir. iyidir hoştur ama boştur bence...