4/10
·416 syf.··
2017 312. kitabı
Rusların sefilliği sırdanlaştırarak anlattıkları o kadar çok roman varki; bence gorki bu konuda en yetersizi, ve ayrıca gorki sıradanlaşmış bir sefilliği sadece işçi sınıfına yamayarak eğreti bir sınıf tarafgirliğine bulaşıyor. ana iyi bi kitap ama gorkiden daha iyi çok yazar var daha güzel betimleyen rusyayı...
AnaMaksim Gorki · Evrensel Basım Yayın · 201634,4bin okunma
·
23 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.