bir ermişin uzun süredir yaşadığı şehirden ayrılırken halkla son konuşmalarını anlatıyor kitap. son kez halkın istedikleri konular üzerine aforizmalar veriyor. bu aforizmalar içinde sevdiğim, etkilendiğim cümleler, konular da oldu kanımca yanlış olduğunu düşündüğüm söylemler de oldu bu yüzden yarısını sevip yarısını sevmediğim bir kitap oldu.