Puan vermedi·224 syf.····Okunma: 06 Mayıs 2022 10:45 Kitabın sonu iyiydi.
Özellikle Haşim Artukoğlu ve Piraye’den kısımlar bulmak gayet güzeldi ama şöyle bi durum var ki yaşlı adamların kendi kızları yaşındakilere kendini kaptırması ve bunu evliyken yapmaları, yazarın da bu durumu güzelleme yapacak derecede göstermesi canımı sıktı. Bu adamların yakınmaları ve fasıl gecesinde üzülmeleri benim için saçma ve onlara üzülecek değilim. Burada ablasını kaybeden Yusuf(Yedekçi) beni en çok üzen hikayeydi. Töre kurallarının yine aileyi parçalamaktan bir işe yaramadığını görmüş olduk. Böyle kişiliklerin hâla ülkemizde var olmaları insanın canını sıkıyor.