9/10
·470 syf.··
2017 11. kitabı
Ahmet Ümit'in hayrani olarak yine harika bir roman yazdigini soylemek istiyorum. Kitabi ilk okumaya basladigimda konusu biraz degisik gelmisti. Ayrica Baskomser Nevzat'in olmayisina son derece uzulmustum. Belirtmeliyim ki bu kitap muhtesem. Kesinlikle okunmali. Favori kitaplarimdan biri oldu. Iyi yazarlar iyi ki var...
KuklaAhmet Ümit · Everest Yayınları · 20199,6bin okunma
·
8 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.