·259 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Nisan 2017 00:00 Zor bir kitap doğrusu.Lakin okunası bir kitap. Yazarın bu kitabı yazarken ki düşüncesini bilmem ama sabırla işlendiği kesin ve büyük bir sabırla okunması gerektiği kanaatindeyim.
Bu kitapta bir çok şey bir arada. Irkçılık, aşk gibi özellikleri var. Bazı bölümlerinde ırkçılık ağır basıyor. Lakin bunu yaparken bir kaç paragraf arasına aşk' ı da sıkıştırıyor.
Bazı yerlerinde yazarımız o zaman ki edebiyat akımlarınca ayıp görülen şeyleri sanki tiyatroda bazı ayıp şeylerin gösterilmeksizin haber verilmesi gibi ' anladınız siz ' tavrı da vardı kitapta.