Puan vermedi·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Mayıs 2022 22:19 Uzun zamandır okumak istediğim bir kitaptı. Her yaşamın, her ilişki kendine özeldir. Psikoterapi hikayelerini okuduğumda, her hikayede kendimden bir parça buldum. Kitap O kadar güzel bir anlatım ile yazılmış kı, 3 günde bitirdim. Belki de yaşanmışlık veya yaşanmamışlıklardandır bilemiyorum çok ağladım bu kitabı okurken… Belki de buz dağımın keşfedilmemiş yerlerine ışık tuttu… Kesinlikle tavsiye ederim.