·296 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Mayıs 2022 09:04 Javier Marías isimli bu adam gerçek bir kelime ve kurgu ustası. Gerçekten çok çok iyi! Kısa bir zaman diliminde geçen hikayeyi okurken bir anda zamanın 50 yıl öncesine gidebiliyor ve bir duygunun ya da bir görüntünün, bir olgunun üzerine sayfalarca detaylı fikir okuyup, sonra tekrar asıl konuya geri gelebiliyorsunuz. Bana biraz Kayıp Zamanın İzinde tadı verdi sanki… Bu esnada konudan kopmamış olursanız, ki zaten bir şekilde sizi bağlamayı başarıyor, muazzam bir lezzet alıyorsunuz. Seriyi okumanızı tavsiye ederim…