Anlatımı o kadar yalın ve sade yazılmış sürükleyici bir kitap. Hayatımızda mevcut yaşamlardan esinlenilmiş bir kızın sevgi dolu bir yuva evlilik hayalinin nasıl acı yollardan geçerek kavuşmasının anlatımıdır. 1 Dilek 3 Yürekten sonra okuduğum en güzel kitaptı. Kesinlikle okumanızı tarif ederim. Bu arada Deli Emre gibi biri herkesin başına gelmesi dileğiyle. Elif gibi yüce sevgi bir dolu kadını da unutmamak gerek tabi...
Gerçek vefalı saygılı düşünceli anlayışlı ve içten sevgilere hepimizin ihtiyacı var. İnşallah bulmamız dileğiyle Sevgiyle Kalın....