Ah Sarah Jio... Yine beni benden aldın! Üslubun o kadar akıcı ve kurgu o kadar hayatlarımıza dokunuyor ki... Her kitabının sonunda derin bir nefes alıp kitabı en sevdiğim yazarlar rafına kaldırıyorum.
Burnumuzun ucunda olan birçok şeyi görmüyoruz; aradığımız, belki de ihtiyacımız olan pek çok şey yanıbaşımızda. Bunun üzerinde duruyor. Zedelenmiş kardeşlik bağlarına dokunuyor ek olarak. Ömrümüz kısa, affetmek o kadar da zor değil, diyor. Diğer yandan kendi ayaklarımız üzerinde durarak kendimizi keşfetmek, imkansızlık yerine mücadele ruhuna odaklanmak, güvenmek ve daha nicesi... Sıcak, samimi ve gerçekçi bir anlatımla geçmişten bugüne gelen karanlıklara ışık tutuyor.
1. Mart Menekşeleri
2. Böğürtlen Kışı
3. Elveda Haziran
4. Son Kamelya
5. Kelebek Adası
Yazarın bendeki kitap etki sırası :))) mutlaka en az birini okuyun, derim ;)