Serinin ikinci kitabında olaylar nefes kesecek derecede ilerliyor. Sade artık Tartarosta Hades'in karısı olmuştur. Hades'in Sade için tek bir planı vardır. Oda Sadeden bir veliaht yapmaktır. Artık cehennemin kraliçesi olan Sade başlarda oradan kaçmak için çok çabalasa da kötülük onu içine çeker. Sade artık içindeki kötülük ve karanlık duyguyla yaşar. Peki Sadeyi artık neler bekliyor? Hades planını gerçekleştirebilecek mi? Olimposlulara ne oldu?
İlk kitabı da büyük bir heyecanla okuyup bitirmiştim. Ama ikinci kitabın daha da mükemmel olacağını düşünmemiştim açıkcası. Kitapta bir saniye bile heyecan dinmiyor. Savaşlar, aşk, verilen mücadeleler içine hapsediyor sizi. Zaten yazarın kalemine ilk kitaptan hayran kalmıştım. İçerisinde ki mitolojik ve fantastik olaylar çok güzel bir şekilde harmanlanmıştı. Serinin üçüncü kitabını sabırsızlıkla bekliyorum.