·432 syf.····Okunma: 12 Mayıs 2022 19:58 öncelikle şunu söylemeliyim ki inceleme yazmayı sevmem ve inceleme yazmaya üşenirim fakat bu okuduğum eser beni o kadar etkiledi ki bu eseri ne kadar beğendiğimi yazmamın benim için bir sorumluluk olduğu hükmüne vardım. Öncelikle eserin en beğendiğim özelliği diyologlarıydı, diyologları o kadar harika ve baş döndürücüydü ki ben buna resmen bayıldım. Her okuduğum diyolog oldukça akıcı ve doyurucu niteliklere sahipti yalom'u gerçekten takdir etmek lazım dünyanın en önemli şahıslarının kişiliklerine uyumlu bir biçimde diyolog üretmek her yiğidin harcı değil ve Yalom gerçekten bu işi hakkıyla yapmış. Diğer beğendiğim özelliği ise hikayesiydi, hikaye oldukça etkileyici, şaşırtıcı ve sürükleyiciydi ki kitap elime geçtiğinde geri bırakmak benim için oldukça çaba gerektiren bir eylem oldu. Hikayesinde sadece rahatsız olduğum bir kaç kısım vardı fakat sanırım dedikleri gibi:siyah bir damla koca bir nehrin rengini değiştiremez. Kitabın bir diğer beğendiğim özelliği ise hayat hakkında verilen tavsiyelerdi ve kendi şahsım adına konuşmam gerekirse bazı diyologlar kendi hayatıma olan bakış açımı oldukça derinden etkiledi.
Daha övebileceğim bir çok niteliğe sahip olan bu romanı herkesin okuması gerektiğini düşünüyorum çünkü kitabın verdiği dersler ve tespitler bir çok insanın hayatını oldukça iyi bir şekilde geliştireceğine olan inancım tam. Benden bu kadar.