Puan vermedi·544 syf.··Beğendi
· Çok güzel bir eser fakat gazete de sayı olarak yayınlanması sanki biraz bölümlerin akışını etkilemiş gibi... Fakat gerçekten Türk edebiyatının en güzel eserlerinden biri. Dönemi, o dönemde yaşayanları çok güzel yansıttığını düşünüyorum.