Puan vermedi·68 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Mayıs 2017 09:04 Merhabalar.. Bu aralar Stefan Zweig'a takmiş olabilirim ama iyi ki de okuyorum :) Kitap çok kısa olmasına rağmen insanı derinden sarsıyor. Herkesin kendinden bir parça bulabileceği güzel bir kitap. Kitabın konusundan bahsetmeyi hiç sevmiyorum diğer okuyuculara haksızlık olmasın diye. Sadece okuyun diyorum!