Kitap çok akıcı, bir oturuşta bitirilecek kitaplardan. Kitabı okurken onunla tıpatıp aynı olmamakla beraber Franz Kafka'nın Dönüşüm kitabını anımsattı bana. Eğer siz onu okuduysanız bu kitabı da seversiniz diye düşünüyorum. Kitabın adında da yazdığı gibi İvan İlyiçin ölümü anlatılıyor, hastalığından sonra adım adım ölüme yaklaşırken onun psikolojisinin nasıl olduğundan da söz edilmiş. Ben sevdim sizlere de tavsiye ederim.