8/10
·396 syf.··
2022 189. kitabı
·
20 günde okudu
·
Okunma: 13 Mayıs 2022 13:20
Matem Bantları gelirsek genel olarak güzeldi ve çok sürükleyiciydi ama sonu bana yarım kalmış gibi geldi. Cevaplanmayan hala çok soru var. Kitaptaki maskeli adamlar ve madalyonlar bende çok merak uyandırdı. Diyarları nasıl bir yer, kültürlerinin nasıl olduğu hakkında daha çok bilgi almak isterdim. Bunun cevaplarını bir sonraki kitapta almayı umuyorum. Onun dışında son 50-60 sayfada şok üstüne şok yaşadım. Her şey çok hızlı ve beklemediğim bir şekilde gelişti. Özellikle Wayne'e olanı hiç beklemiyordum, tam her şey bitti, geri dönüş olamaz diye düşünüyorken hem de. Ayrıca, sonundaki Kelsier atıfına bayıldım, beklemediğim bir anda geldi. Kelsier en baştan beri en sevdiğim karakter olarak hala onun hakkında yazıları görmek beni çok mutlu ediyor. Kelsier'in bu dünyanın ruhunu oluşturduğunu düşünüyorum. O yüzden onun bende ayrı bir yeri var. Ufak bir detay olarak şunu eklemek isterim ki kitapta yeni teknolojik icatları ya da çikolatayı ilk kez öğrendikleri zamanki tepkileri bana çok komik geldi. Kısacası Sissoylu serisi hakkında şunu demek isterim ki her fantastik severin kesinlikle okuması gereken, özgün ve muhteşem bir seri.
Sissoylu - Matem BantlarıBrandon Sanderson · Akılçelen Kitaplar · 2018271 okunma
·
263 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Merhaba seri 18 yaş üstü mü
Seden Sağlam
Gönderi Sahibi
Merhaba, seri 18 yaş üstü değil
Teşekkürler