·128 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Mayıs 2022 16:01 Ayşegül Genç hanımdan sıradışı bir tanık olma hikâyesi. Hayata, insanlara, çevreye, taşa, tabiata...
Çok güzel psikolojik tahliller içeren akıcı bir roman. Çokça alıntı yapılacak cümlelerin yer aldığı, sizi çokça düşünmeye sevk edecek bir kitap. Okumanızı ve okunmasına vesile olmanızı tavsiye ederim.
Herkese faydalı okumalar...