·112 syf.····Okunma: 11 Ağustos 2023 23:26 Hiç şiir kitabı okumayan ve şiir sevmeyen ben, bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine şiir kitabı okumak istedim ve Özdemir Asaf'la başladım (bu da tavsiye üzerine).
Sanırım şiire karşı fazla önyargılı biriymişim. Şiir tahmin ettiğim kadar sıkıcı, ciddiye alınmayacak türden bir yazı türü değilmiş. Okurken keyif aldım. İlk defa okuduğum için çok duygu yüklü okuyamadım belki ama yine de başarabildiğimi düşünüyorum.
Şiir okunabilirmiş, hatta okunmalıymış bunu anladım. Özellikle Özdemir Asaf gibi kalemi güçlü şair ve yazarlarımızın kaleminden çıkanları..