·208 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Mayıs 2022 15:54 Ne kadar guzel bir konu- ne kadar guzel gercekler&olabilecekler konusunda yazilmis bir kitap… empati yapmak lazim… dunyadaki en ustun varlik olarak kendimizi goruyor olabiliriz insanlar olarak- bu herseye hakkimiz oldugunu da gostermiyor.
Son zamanlarda okudugum herseyde bu dusuncelerle savruluyor olmak benimle ilgili olabilir :) neyse .
Muthisti- nasil basladim nasil bitti anlamadim. Ve bittiginde yasadigim o saskinlik hissini de cok cok sevdim.
Muthisti.