·490 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Nisan 2017 23:30 Kitap gerçekten harikaydı. Khaled Hosseini çok iyi bir yazar. Uçurtma Avcısı' nı okuduktan sonra bu kitabı kesinlikle okumam gerektiğini biliyordum. Harika olay örgüsü ve yine harika betimlemeler...
Her kitap her insana farklı şeyler katar.
Herşeyden öte ben bu kitaptan bı sonuç çıkardım: " Ülkemizin kıymet ini bilelim"
Hakketen kitabı okuyunca ne kadar şanslı olduğumuzu düşündüm böyle güzel bir ülkede yaşıyoruz.