Puan vermedi·344 syf.····Okunma: 15 Mayıs 2022 16:26 Ağır bir reading slumpta olduğum için çok çok zor bitirdim:/
Yoruma gelecek olursak diğer kitaplara göre başta cok en sevdiğim buydu fakat özellikle sonda en sevmediğim kitap hâline dönüştü.
Aldrik ve Vhalla anlarının gayet fazla olduğu ve cok çok sevimli olduğu bir kitaptı. Onun dışından baska şeylerden bahsetmek istesem spoiler olacak bu yüzden bahsedemiyorum. Kitap tek bir sayfası ile bütün hayallerimi yıktı diyebilirim gerçekten sonu beni çok fazla üzdü.