Puan vermedi·126 syf.····Okunma: 16 Mayıs 2022 00:31 · Saat 00:32 ve yaklaşık 5 dakika önce kitabı okumayı bitirdim. Yarattığı, bıraktığı etkiyi anlatabilmem mümkün değil. Bazen insan en sevdiğine bile koyabiliyor. ya onun iyiliği için ya da kendi refahı için… ama bir şekilde kıyıyor yine de en kıyamadıklarına bile.. kitabın sonlarına doğru nefesim kesilerek okudum, her sayfada durup hayır ya yapma dedim lennie’ye.. her ne kadar kitap bana darbe vurmuş olsa da çok şey öğretip kattığını düşünüyorum. Şiddetle şiddetle tavsiye ediyorum! Aklında kitapla alakalı soru işareti olan varsa hemen silmeli. Son olarak, ah goerge üzümlü kekim beni bu kadar göz yaşına boğmaya ne hakkın
vardı diyor ve sözlerimi bitiriyorum.