Bir gece de okudum ve bitirdim. Çok akıcıydı ve çok bağlayıcı bir eser. Birisinin tavsiyesi üzerine almıştım. Tarihi bilgiler içeren okuması zor ve beni sıkabilir diye düşünüyordum ki tam ters köşe yaptı diyebilirim. Evet yine aynı oralardan bilgiler içeriyor ama olay sadece bu değil ve çok güzel birşey anlatılmış. İpucu olmasın diye söylemiyorum. Bence okuyun.